Klachten, tips & complimenten

Heeft u een klacht? We zoeken naar een oplossing

We doen ons uiterste best om de beste zorg te leveren voor uw kind en uw gezin. Bent u niet tevreden? Een goed gesprek tussen de betrokkenen lost vaak veel op. Als een gesprek niet voldoende is, dan kunt u gebruikmaken van onze klachtenregeling. U dient uw klacht dan schriftelijk in uw contactpersoon bij De Buitenwereld of via onderstaande contactgegevens. Onze klachtenfunctionaris neemt daarna contact met u op om de klacht te bespreken en op basis van uw wensen te zoeken naar een oplossing.

secretariaat@debuitenwereld.nl
De Buitenwereld
T.a.v. het secretariaat
Postbus 85014
3009 MA Rotterdam

Komt u er samen toch niet helemaal uit?

Als een gesprek met de betrokken medewerker of met de klachtenfunctionaris niet tot de gewenste oplossing heeft geleid, dan dient u uw klacht schriftelijk in bij de klachtencommissie. De klachtencommissie is een onpartijdige commissie. De voorzitter van deze commissie is niet werkzaam voor De Buitenwereld en heeft geen persoonlijke of zakelijke belangen bij de behandeling van uw klacht. De overige leden van de commissie zijn medewerkers van De Buitenwereld, maar hebben geen binding met uw klacht.

klachten@debuitenwereld.nl
De Buitenwereld
T.a.v. de klachtencommissie
Postbus 85014
3009 MA Rotterdam

Ook tips en complimenten mogen gedeeld worden!

U ervaart onze zorg van dichtbij, dus u weet er alles van. Heeft u een tip, waardoor we onze dienstverlening kunnen verbeteren? We nemen ze graag ter harte. En van complimenten worden we ook blij: we zijn graag op de goede weg.

Tips en complimenten mailt u naar secretariaat@debuitenwereld.nl